Radionica decoupage - nakit!

subota, 26. lipnja 2010.

Nakon čak 7 dana godišnjeg (kojeg sam u prvom redu uzela kako bih obavila zaostale kućanske poslove a manje radi činjenice da je i meni kao i svakome potreban pasivni odmor) vratila sam se radionicama i to mojim omiljenima - zagrebačkim subotama! Danas smo uživali izrađujući predivne narukvice i naušnice od drvenih i metalnih elemanata a kakva bi to bila romantična i "liličasta" radionica da nismo posegnuli za organzom i satenom? Pogledajte fotkice, bilo je odlično! Kako ste mogli pročitati na novom banneru, objavljen je raspored SRPANJSKIH radionica, odlučili smo napraviti THE BEST OF - ponavljamo najbolje od najboljega a posebno se veselim malom iznenađenju koje smo nazvali BONUS - pogledajte što ću vas učiti raditi na svakoj od radionici u srpnju bez obzira na glavnu temu:



Pa daaaa! Radit ćemo romantične broševe-ruže od satene i svile! Juhuuuu! Vratimo se fotkama s današnje radionice (ova me najava podsjeća na javljanje uživo u Dnevniku Nove TV: ...."hvala ti Mislave, vraćamo se u studio"....) Šalu na stranu, provjerite TJEDNE i SUBOTNJE radionice na lijevoj alatnoj traci. P.s. to su one koje trče gore-dolje :)




Kaj nisu preslatke?

2 komentari:

Biljana kaže...

Preslatke su, Teic svaka cast, pusa:)))

Nena3110 kaže...

Baš vam zavidim:)))
uživate u druženju i pravite divne stvari!

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels