Mix info!

ponedjeljak, 14. lipnja 2010.

Proteklih nekoliko dana bilo je poprilično gužvasto na svim frontama. Radionica transfer u kombinaciji sa pozlatom meni se osobno jako svidjela, a i polaznice su bile zadovoljne naučenom tehnikom. Sada samo treba izabrati odgovarajući motiv, stisnuti zube i izdržati cjelonoćno sušenje i nova kreativna avantura može započeti.



Ovoj je radionici prethodila osječka radionica na kojoj smo obradili tehnike pittorico, pozlata, 2K lak i patiniranje, slikice će vam to ljepše reći :)





A tko to čita Glas Slavonije na šetnici uz Dravu u 23:45? Komarci su me živu popapali!


U međuvremenu sam pronašla i malo vremena da oslikam naš običan sivi poštanski sandučić u NB H&A koji će sad ako ništa drugo barem malo razveseliti našeg poštara, iskreno se nadam da će ga mladi kustošijanski grafiteri zaobilaziti u velikom luku, nadam se da vam se sviđa. Tenika - ONE STROKE PAINTING.




Danas smo izdvojili vrijeme za naše partnere trgovinu TRATINČICA iz Vrbovca i MIGOTIN iz Rijeke i pozvali ih na jednodnevnu radionicu kako bi vas i oni mogli podučavati raznim stvarima u svojim gradovima.



Za kraj sam ostavila ovu slatku romantičnu torbicu (ovo ide uz wedding dress koja btw. još uvijek nije gotova, ali radi se intenzivno na tome), još samo moram montirati remenčić koji se radi od lančića, slijedi i fotkica završene torbice uskoro :)



5 komentari:

Zondra Art kaže...

Prekrasni radovi!!!

Sandra Z kaže...

Jako lijepi radovi i famozne tehnike. Ova prva, transfer i pozlata - wow, jako mi se sviđa. A sandučić - predivno, posebno, pravo NBHA & Tea djelo..... (žao mi je za komarce) ... pusa i pozdrav

crafts kaže...

vidjela sam sandučić na facebooku - prekrasan je, svaka čast :) :)
nije mi jasno kako si uspjela sjedit vani navečer i to pored drave, ja iz kuće ne izlazim :D

Tanja kaže...

Sandučić je prekrasan,ali crijepovi su me oduševili.U prvi mah sam mislila da je naljepnica.

Lúcia kaže...

A lot of wonderful works. Congratulations.

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels