Magnetići po 236. put!

nedjelja, 20. lipnja 2010.

Ah, što ću kad ih volim :) Još uvijek se ispričavam kad god ih spomenem u postu, ali nastojat ću to više ne raditi već ih redovito objavljivati i nadati se da vam se neće kosa dizati na glavi kada po n-ti put vidite magnetiće kao prijedlog za ideju dana! No, toliko je odličnih i kreativnih ideja kako ih napraviti a kad se još k tome pojave i ovako originalne retro naljepnice, pa tko im može odoljeti? Foto via merrimentdesign







kliknite za uvećanje i print ovih retro ljepotica!



Sjeća li se itko stare reklame za Shweppes, kada krokodil kaže čimpanzi: "Štef, znaš proceduru....."? E pa to mi prvo pada na pamet kad krenem ponavljati tut o magnetićima. Dakle: isprintati, naljepiti na kartončić, obrezati i zalijepiti magnetić vrućim pištoljem. Baš kao i u reklami - znate proceduru - uvijek je ista :)

2 komentari:

Šestinčanka kaže...

Tvoje uvijek dobre idje mi uljepšavaju dan. Bravo Tea. Samo naprijed.

Nena3110 kaže...

Slatki su, moja ćerka ih skuplja....a ja, pa, meni je postao deo večernjeg rituala pred spavanje da pogledam šta si nam lepo spremila danas, i uvek bude nešto zaista prelepo, uvek nova radost za mene.

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels