Predstavite se!

ponedjeljak, 7. lipnja 2010.

Nema dovoljno mjesta na mojoj LINK LISTI domaćih kreativaca da sa cijelim svijetom podijelim koliko vas je i kako ste sve od reda fantastično kreativne. Stoga sam pronašla način kako da vam omogućim da se i same predstavite na Hobbychicu. Dovoljno je kliknuti na CLICK HERE TO ENTER! U prvu kućicu upišite URL adresu svog bloga a u drugoj se možete predstaviti s nekoliko riječi. Nadam se da će vam ova skromna gesta s moje strane pomoći da vas pronađu i moji brojni čitatelji! Slijedi i button koji će biti postavljen na naslovnici kako bi ovaj post koji će se vjerujem vremenom podosta napuniti, mogao biti dostupan svima u bilo kojem trenutku. Sretno!










9 komentari:

Biljana kaže...

Hvala draga Tea, velikodusna gesta, ti uvijek prstis od ideja i uvijek si spremna svima nam pomoci, blago nama sto te imamo:)))

Šestinčanka kaže...

Draga hvala što nas okupljaš i daješ nam potporu. Ti si kao mama koka, a mi tvoji piceki....

drenka kaže...

Eto i mene! Hvala puno Tea!!!!

Tea Jukić kaže...

Mama koka šalje pusu svojim picekima, rastite veliki i budite uvijek ovako nasmijane i vesele!

ivana_booboo kaže...

Draga naša Tea...svaka čast na ideji, i dobroj volji...meni kao blog početnici ovo fakat puno znači...

Sanja kaže...

Draga Tea, hvala što te imamo, nepresušni izvor kreativnih ideja!

Leptir kaže...

Tea, hvala na svemu što radiš za svoje čitatelje :-*

Tea Jukić kaže...

Uživajte djevojke :)Haj nek se čuje, čuje..... haj nek se zna.....

tina kaže...

uspjela sam....nekako. :))

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels