And now.....something completely different!

srijeda, 2. lipnja 2010.

Skupljala sam danima hrabrost da sa vama drage moje podijelim ovih nekoliko fotki. Pogotovo posljednju, no to je već problemčić za sebe - krenimo redom:


Dakle, početkom godine sam pisala hvalospjeve o svojoj šivaćoj mašini i prijetila se kako ću se ozbiljno posvetiti svojoj velikoj želji da napokon krenem u ovu avanturu. Gledala ja tutoriale, potrošila metre i metre konca, materijala, gume i svega ostaloga dok nisam uspjela napraviti nekoliko stvari. Pa iako je ovih par stvari koje sam uspjela napraviti još uvijek miljama daleko od savršenstva, ponosna sam na njih jer sve sam ih redom prošetala gradom a nitko se nije posebno zablenuo u mene što pretpostavljam znači da i nije tako jako loše (čitaj: ne vise končići, više manje je ravno, nema otparanih šavova i sl.) Svi komentari su dobrodošli, pozivam sve sestre po koncu i igli da me slobodno upute u greške :)

"Bilo jednom......"



bile jednom cool bijele lanene hlače koje su se vremenom razvukle pa i nisu više bile tako cool. onda sam skužila što su žabice. ostalo je povijest.




bio jednom jedan odličan tutorial o paljenju svile i izradi cvijetova. i tako ja više ne idem na ulicu bez barem jednog u reveru :)




bile jednom dvije ružne suknjice. jedna traper, duga do poda, druga pamučna "ni vrit - ni mimo". pa su se sastale i još se uvijek nisu rastale (nadam se da i neće, dupli štep je u pitanju, just in case :) OVAJ URADAK PRIJAVLJUJEM NA CRAFTALNICO prema Lucijinoj preporuci :)))) Hvala Lucija!




bila jednom jedna liličasta djevojka koja je jako voljela čipku i ružice. pa si je napravila torbicu iz snova i za divno čudo uspjela od prve :) nagradno pitanje: "Who's that girl"?



detalj s torbice

"Bit će uskoro......"

bit će uskoro jedno romantično vjenčanje. ne. biti će uskoro 2 romantična vjenčanja. na prvom sam kuma a na drugom mladenka. za ovo drugo mi treba VAŠA pomoć :) ovo je slikica haljine koju sam davno dobila i zaljubila se u nju na prvi pogled. iako je možda jednostavna i obična, u njoj se želim udati.

problem br. 1 - OGROMNA JE

ok, to će riješiti krojačica, pa koliko može biti komplicirano nešto suziti, ha?

problem br. 2 - NARAMENICE

e, tu vi uskačete drage moje. što pobogu da radim s njima?



radi se o nekom mekanom, divnom, pjenastom materijalu (šestinčanka, ti sigurno znaš što je to????) ne znam da li možete vidjeti kakav je...... naramenice su od svile, ali niti mi se sviđaju, niti mi boja odgovara (haljina je boje pjeska a naramenice zelene ????)



UPOMOĆ!

Sitni detalji koji bi vam mogli pomoći da steknete dojam o kakvom je vjenčanju riječ:

  • dragi kupio nove Starke za vjenčanje :)
  • nema cipelica, Teica je bosa
  • frizer? a, ne! samo sol u kosi
  • broj uzvanika - ukupno 4

Ovoj haljinici nema spasa bez mojih dragih hobbychicerica, stoga pucajte cure i ne štedite ideje!

Voli vas vaša bride to be!










11 komentari:

Zondra Art kaže...

I možda vas ipak iznenadim na radionicama:))))

Zondra Art kaže...

A tvoji pokušaji šivanja su odlični, svaka čast imaš volje i dara!
Oduvijek sam se divila ljudima koji su spretni u šivanju, ti si stvarno multipraktik žena šta je, je:)))
Tek sad sam vidjela da si stavila moj buttonček na stranicu, hvalaaa!!!

Pipistrela kaže...

Srecno Tea... neka ti se samo lepe stvari dese, a to o haljini ja necu brinuti, snacices se garant. Pusa i velikiiiiii buket cveca ( al ga moras zamisliti, a ti to umes).

hali kaže...

Mhmhm mogoče bi iz materiala, ki bo ostal od ožanja obleke , naredila tudi naramnice, čisto tanke, iz preostanka blaga pa narediš kakšno home-made rožico. V sredini pa en odštekan gumb v tvoji ljubi barvi in potem prav v takšnih barvah šopek. Vse lepo in srečno!

Olga kaže...

Ako zelis da ostavis naramenice, izaberi neku neznu boju i zameni ih sa njom. U istoj boji mozes kupiti siru traku (oko 5 cm, ili malo uzu), i vezati je tacno ispod grudi. Masna moze da ide pozadi, ili napred sa strane. Na taj nacin ne moras da je dajes na suzavanje, a istovremeno ces imati istaknut najuzi deo svog tela, i izgledati mrsavije. Ne znam koja je duzina haljine, ali ako nije do poda, preporucujem duzinu, tik ispod kolena

Tea Jukić kaže...

Drage moje, hvala vam na lijepim željama i odličnim idejama. Sigurno ću nešto iskombinirati od svega što ste napisale, kad postavim sliku gotove haljine vidjet ćemo kako je sto sve ispalo :))))

Lucija kaže...

Tea, ona traper suknja s volanom je super ispala i bilo bi šteta da je ne prijaviš na izziv na http://craft-alnica.blogspot.com/2010/05/izziv-5.html
Tema je recikliranje:-)

Vladuška kaže...

Vidim, da su ostale več dodale veliko predloga i najbolje, da se ja ne puštam u to, jer baš nemam pojma o šivanju :-) Ali svakako mi se sviđa to što radiš i vidim da imaš puno dobrih ideja.

Lena kaže...

I ja glasam za tanke naramenice od sedefastih perlica/školjkica. Haljinu obavezno prilagoditi svojim mjerama, ipak je to vjenčanje, pa vreća nije in...

BojaMoja kaže...

Tudi jaz glasujem za tanke naramnice in rožice iz preostanka blaga ♥ ♥ ♥

Super si sešila suknjico :)

Nikolina kaže...

Oduševila si me s cvjetnom suknjicom:)

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels