HC blog award!

utorak, 1. lipnja 2010.

Drage moje kreativke, napravila sam blog award koji želim dodijeliti svim Domaćim kreativcima navedenim u krajnjoj desnoj alatnoj traci. Ima vas puno, i sve do jedne ste zaslužile ovu nagradu. Hvala vam još jednom na vjernosti i inspiraciji. R.E.S.P.E.C.T.



    Biljana Shabby, Bubamara šarena, Clloeart, Cut Nela Cut, Dio mene, Drenka's crochet, Inspired foodie, Kreativni nered, Lindolina, Made by Diana, MAG design, Mamakreativka, Mare, Moj cvetni svet, Nasmijano nebo, Ninotchka's Playground, Ovo je šivala moja mama, Pink Sandra, Tres Chic, Zonda Art, Šestinčanka.


7 komentari:

Sandra Z kaže...

Hvala ti, draga Tea. Ali znaš, za uspjeh velikog broja domaćih kreativaca zaslužna si upravo ti (znam sigurno što se mene tiće). Zato - velika pusa i pozdrav od Sandre Z.

Mare kaže...

hvala tea......ovh dana samo neke nagrade, pohvae i pokloni))......lijepo je biti kreativac u društvu tako dragih i vrijednh osoba......šaljem pusu tebi a i svim kreativnim blogericama :)))))....

drenka kaže...

Hvala ti Tea za nagradu!!!!!

Maja kaže...

And we will wear it proudly! Nije zgorega napomenuti da i mi sve nosimo jedan mali dio tebe u radovima od trenutka kad smo te upoznale :)

Phoenix kaže...

Hvala ti draga Tea! Velika mi je čast dobiti ovakav award i to od takve kreativne osobe kao što si ti.
Pusa,Phoenix

mamakreativka kaže...

hvala tea na lijepoj nagradici i hvala ti za sve savjete koje nam daješ,jedino mi je žao što se ne stignem družiti često sa tobom kao neke kreativke,ali svejedno te pratim svaki dan pusa.

Biljana kaže...

Draga Tea, veliko HVALA, ti si izvor nase inspiracije, cast mi je biti u tvojem drustvu i drustvu ostalih kreativaca. Postovanje, radost i poticaj je obostrana. Pozdrav i velika pusa!

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels