Iglice, iglice!

srijeda, 16. lipnja 2010.

Brza i pojednostavljena varijanta jastučića za pribadače i igle! Sigurno kod kuće imate barem jednu rasparenu šalicu nekog zgodnog servisa za čaj ili kavu - eto ideje što s njom učiniti. Ja ću svojoj Niki napraviti jednu ovakvu, odlučile smo preko ljetnih praznika zajedno učiti šivati, pravo je vrijeme da krene maminim stopama :) P.s. ona svoj jastučić želi napraviti u maloj "Pokemon" šalici, eto toliko o ženstvenosti :)) Foto via craftzine




Sutra putujemo u Viroviticu (cijela moja mala familly u punom sastavu) na radionice shabby chic na romantičnom satu, jedva čekam, atmosfera je tamo uvijek odlična. Sanja mi je javila da ima još par mjesta......... ukoliko nam se želite pridružiti prijaviti se možete na www.psihologijskicentar.com

Baš me zanima što će cure i dragi smisliti za razonodu tijekom dana, mislim da će ih biti puni parkovi i tobogani!

3 komentari:

Lenka kaže...

Baš sam pre nekoliko dana u mojim omiljenim za 1euro radnjama kupila slatku šolju za ovu namenu :))).
Šivenje je fantastična kreativna aktivnost za decu, razvija ne samo motoriku nego i kreativno rešavanje problema i svestranost, ali je na žalost na našim prostorima zapostavljena veština.
Pošto i moja ćerka uči da šije sa drugaricama, obećavam da ću napraviti neke postove posvećene šivenju za klince uzrasta između 8-12god.
puno pozdrava i uživajte u šivenju

Tea Jukić kaže...

odlična ideja, klinczi su zakon samo ih treba poticati :) hvala ti unaprijed!

Villa-loredana kaže...

Jako dobro, ah gdje su oni školski satovi iz nastave o domaćinstvu i tehničkog odgoja, kad smo ipak nešto učili o kreativnosti i o tome kako se mnoge stvari mogu naučiti, zatim je ukinuto domačinstvo, pa tehnički odgoj ali zato imamo tebe... Hvala . Trebapoticati i potičimo djecu što više možemo. Pozdrav. Loredana.

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels