Kreativan zalogajčić!

utorak, 8. lipnja 2010.

Pretpremjerno na HC-u! Prvi kulinarski post :) Nika i Lina jedu sve, svugdje, uvijek, u velikim količinama, slatko, slano..... zapravo, još uvijek nismo otkrili što je to što njih dvije ne bi popapale. Ali iskustvo mojih prijateljica govori mi da klinci ponekad baš zapnu u fazi "neću, ne mogu, fuj, ne volim, bljak" I što im onda ponuditi kao međuobrok? Pokušajte s ovakvim slasnim ovčicama! P.s. jeli ovo uopće ovčica? Što je više gledam sve mi više sliči na pauka s minivalom :) Foto via littlenummies



Jabuka je prerezana na pola, premazana je marmeladom (ovo je umjesto ljepila) pa su po njoj poslagani mali cornflakesi u obliku smotuljaka. Nogice i njuškica su sljezovi kolačići (munchmellow) napiknuti na čačkalice i ubodeni u jabuku, dok su okice i nosić napravljeni od grožđica. Njami!

3 komentari:

Maja kaže...

Ukusno i fino - gave... ups! Ovca, pauk s mikrofonkom? Ja mislila da se radi o ježu na lsd-u ;) Šalu na stranu, autorici svaka čast na ideji!

Sandra Z kaže...

Ovo je gospođa jež koja se upravo vratila sa makeovera koji je uključivao i minival. A kao pravo žensko užasnuto je pogledala dolje, na lokvu, koju mora proći a taman je obula najbolje cipelice :))

LoLita Bonita kaže...

mene podsjeća na mali mozak :))

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels