Zdenka i njezini gipsani odljevci!

srijeda, 7. listopada 2009.


Mailom mi se javila simpatična Zdenka inače liječnica po struci, koja se u svoje slobno vrijeme bavi izradom lijepih stvari. Poslala mi je fotke predivnih gipsanih odljevaka koje je napravila, a iako to nije posebno naglasila, sigurna sam da se radi o već gotovim modelima od fine plastike ili silikona u koji ulijevate gips. Iako već svi znate da sam ja poput male papigice koja voli boje i šarenilo, ova me se bjelina i čistoća zaista dojmila, moram priznati da izgleda odlično, naglasak je na reljefu, strukturi i motivu, a boja je s pravom stavljena u drugi plan. Jako lijepo Zdenka, nadam se da ćeš nas brzo počastiti novim slikicama, a ove neka čitateljicama HS-a služe kao inspiracija za njihove radove!






0 komentari:

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels