Obična-neobična kupaona!

četvrtak, 22. listopada 2009.


Kupaonice su nepresušan izvor inspiracije kada maštamo o preuređenju interijera i svaka je žena zamišlja na svoj način. Odabrala sam ove dvije slike jer su mi se učinile obično-neobičnima. Ništa spektakularno - a opet posebno na svoj način. Tako me se na prvoj fotografiji dojmio ovaj običan metalni stalak kojeg pomoću neke prozračne tkanine i vrpci možete pretvoriti u mali ormarić koji će po želji biti otkriven a ukoliko poželite i zatvoren će izgledati bajkovito. Cijeli interijer je odličan, dokaz da se ne treba bojati miješati pastelne boje. Na drugoj me fotki oduševila ideja kako starim koferima i pletenim košarama "podići" stalak od ratana. Možete li vjerovati da se na zidu nalaze porculanski poklopci od starih posuda za serviranja juhe? Potpuno nespojivo za ovaj interijer, ali meni se jako, jako sviđa! Zaista obično - neobično! Foto via bhg

2 komentari:

tina kaže...

neobične al ljepe kupaonice!

Greta kaže...

odlično:)

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels