Country crackle - full tutorial!

srijeda, 28. listopada 2009.


Prije 2 tjedna mi se mailom javila Ivana iz Bjelovara sa VELIKIM problemom. Nikako joj nije uspjevao country crackle. Prenosim vam našu prepisku s maila u nadi da će pomoći i vama, kao što ćete moći pročitati Ivana je uspjela i od srca joj čestitam! Dakle, country crackle here we go:

IVANA: Nekoliko sam puta prošla kroz Vaša uputstva "Crackle special..." i mislim da sam obratila pažnju na sve detalje, ali moja gornja boja se nije raspucala. Pazila sam da donja boja bude tamnija, gornja svijetlija. Također sam pazila da gornja boja bude akrilna (koristila sam Marabu akrilni Decorlack), nanosila sam ju u istom smjeru kao i Crackle Lak ( također Marabu Medium), ali ništa. Jesam li možda pogriješila u izboru boje, gospođa u trgovini me je uvjeravala da je to akrilna boja, mene zbunjuje što piše Decorlack - ne znam da li je možda drugačije teksture. Ili sam previše čekala da se Crackle lak osuši? Treba li on biti još vlažan dok se gornja boja nanosi? Možete li Vi procijeniti u čemu sam pogriješila?

TEA: Marabu decorlack je odličan, to je zapravo akrilna boja sa lakom pa nakon što ste gotovi ne morate dodatno lakirati. Što se tiče postupka, ponovimo još jednom:
1. na podlogu staviti tamni akrilni lak
2. pričekati da se on dobro posuši
3. nanijeti crackle lak plosnatim kistom, zapamtiti smjer
4. pričekati da se crackle skroz posuši
5. nanijeti svijetli akrilni lak ali JAKO dobro paziti na slijedeće u ovom koraku: - nanositi svijetliji lak u istom smjeru u kojem ste nanijeli crackle lak - NIKADA kistom dva puta prijeći po istom mjestu, dakle povući kistom i to je to, umočiti u boju i samo nastaviti gdje ste stali, ne smijete svijetlom bojom dva ili više puta prelaziti po već nanešenoj svijetloj boji jer se onda crackle neće napraviti!!!! Sigurna sam da je trik bio u tome što ste vjerovatno tu svijetliju boju nekoliko puta po istom mjestu kistom prelazili. Svakako mi javite da li je uspjelo nakon ovog pojašnjenja.

IVANA: PUNO HVALA na pomoći... uspjelo je. Naravno, moja greška je bila u tome što sam gornju boju ponavljala i popravljala... sada kužim i ispada supić. Hvala još jednom. Još malo kad poradim na detaljima i skupim hrabrosti poslat ću slike, do tada veliki pozdrav!

I tako, dok ja čekam Ivanine slikice, vi krakelirajte i uživajte!

0 komentari:

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels