Prezentacija - pozlata!

četvrtak, 29. listopada 2009.



Jako sam se ugodno iznenadila vidjevši koliko se zainteresiranih dama pojavilo na našoj večerašnjoj prezentaciji u NB Hobby&Art trgovini. Odlično smo se proveli, naučili kako aplicirati imitaciju zlatnih listića a usput i ponovile gradivo vezano za razne tehnike. Veseli me vidjeti toliko dragih i kreativnih ljudi na jednom mjestu, iskreno se nadam da ste večeras otišli s novim iskustvom više i motivacijom za nove kreativne pustolovine. Pokazalo se kako su ovakve besplatne prezentacije pun pogodak i da im se rado odazivate, stoga je Natalija obećala kako će tijekom studenoga organizirati još jednu a o temi ćete na vrijeme svi biti obaviješteni. Još jednom veliko hvala svima na komplimentima upućenim mom radu i na vremenu koje ste odvojili za naše zajedničko druženje, s nekima od vas se vidim već u subotu na radionici "One stroke painting" a sve ostale se nadam vidjeti na slijedećoj prezentaciji. Papa!

POZLATA - mini podsjetnik
  • listići - dolaze u srebrnoj, zlatnoj i brončanoj varijanti
  • ljepilo - 15 minutni mixtion
  • sherlack - zadnji premaz (zaštita)
  • patina - bitumen ili metal patina
  • pribor - kist nakon ljepila oprati u toploj vodi a nakon sherlacka u špiritu ili nitro razređivaču

2 komentari:

Nasmijano nebo kaže...

Tea, hvala tebi što se toliko trudiš i prenosiš nam svoja znanja. Hvala i NB Hobby&Art dućanu koji nam je oogućio druženje s tobom. Ovo večeras je bilo jako vrijedno i čarobno. Uživala sam! Hvala ti na tome!

mamakreativka kaže...

hello teica,super si i lijepo sam se provela,a što je još bitnije upoznala sam jednu blogericu i jednu gospođu koja prati moj blog već duže vrijeme,naravno hvala i curama iz hobija kaj nas trpe.pusa.

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels