Hobbychic boutique!

ponedjeljak, 5. listopada 2009.

Posljednjih nekoliko tjedana sam zaista živjela u 5-oj brzini. Završavala neke komade namještaja po narudžbi, održavala radionice, vodila računa da vam svaki dan ponudim nešto zanimljivo na ovom blogu i paralelno pripremala novi blog - dućan. I zato sam jako sretna što sam sve te stvari napokon polako privela kraju, a od večeras je službeno otvoren i hobbychic boutique, mjesto na kojem možete naručiti neki originalan poklon za sebe ili nekog dragog, kao i dati mi nešto svoje na uređenje i oslikavanje. Iako je trenutno tek nekoliko artikala u ponudi, trudit ću se što je češće moguće dodavati nove stvari u boutique, kako biste imali što veći izbor. Nadam se da vam se svidja. P.S. Kliknite na ikonu zvuka na slide showu - bit će zanimljivije :):):)

5 komentari:

mamakreativka kaže...

ne znam koliko si gledala moj blog i moje radove,ali željela bi znati dali ti se dopadaju,imam dosta nakita baš sa salvetnom tehnikom.

Tea Jukić kaže...

Naravno, vidjela sam tvoje radove koji su jako lijepi, posebno su mi se dopale tvoje narukvice. U jednom od slijedećih postova ću te i javno predstaviti na HS blogu :):)

Nasmijano nebo kaže...

ideja boutique-a mi se baš sviđa. daj ga još malo napuni :-) pozdrav!

Tea Jukić kaže...

Draga Phoenix, to je jako lijepa gesta, hvala ti od srca!

katarina77 kaže...

teić ovo je super ideja za nas koji smo kakti kreativni :) i imamo jako veliku zelju i volju i zivce za izrađivanje ljepih stvarcica pa da to mozemo i prodat .... supać saljem ti svoje fotkice pa stavi u galeriju

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels