Napravite papirnate mašne - zvjezdice!

nedjelja, 4. listopada 2009.


Mašne ovakvog tipa se mogu kupiti gotovo u svim knjižarama i papirnicama, no iz osobnog iskustva znam da nikad nemaju onu boju koja bi meni odgovarala za konkretan poklon. Zato sam bila sretna kada sam pronašla ovaj strip-tutorial via orange gdje je u nekoliko slikica prikazano kako ih možete napraviti sami. Za svaku je potrebno izdvojiti malo vremena i truda ali vjerujem kako će vam se dopasti ideja da ih napravite od papira kojeg želite i u boji koja vam savršeno odgovara. Škare u ruke i uživajte! P.S. Nove gornje slikice mi je poslala anonimna čitateljica kao alternativu običnom papiru. Wow, super izgleda, hvala od srca!!!




3 komentari:

Anonymous kaže...

Ajme, presavršeno...
Uvijek sam bila uvjerena da se to jednostavno napravi, ali nisam dosad rastavljala nijednu kupovnu verziju (i nikad to ne kupujem, eventualno čuvam od starih poklona)...
Ono što sad planiram napraviti je takvu mašnu od običnog krojačkog (gumenog) metra (to sam negdje vidjela)... Samo me zanima jeL bi se to dalo izvesti bez rezanja, samo s frkanjem i heftanjem...hm?! M.

Tea Jukić kaže...

Bojim se da bi se namučli bez rezanja, ali i ova varijanta s trakicama nije prekomplicirana, samo pratite upute na slikicama. Krojački metar je suuuper ideja! :)

mamakreativka kaže...

vidim tamo za strane uskoro hobby shop,joj jedva čekam.pozdrav.

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels