Umjetnost na gipsu!

četvrtak, 1. listopada 2009.


Iako bi se po naslovu moglo naslutiti kako se radi o nekom novom kretivnom triku ili tehnici, ovaj post je namijenjen svim mamama koje su imale taj peh (poput mene) da im klinac slomi rukicu. Eto, moja mala Lina je prije par dana nezgodno pala a posljedicu vidite na slikici! Kako bih joj barem malo olakšala dosadne dane u kojima ne može u vrtić, na gipsu sam napravila decoupage s Barbie princezom......... njen osmijeh na licu mi je najbolji dokaz kako djecu vesele male stvari, čak i kad ih nešto buba, lakše na to zaborave!

2 komentari:

Anonymous kaže...

MOJA KĆER JE IMALA PROŠLE GODINE OPERACIJU NOGE I ONA JE SAMA OSLIKALA GIPS SA SVOJIM CRTEŽIMA I TAKO UBILA MONOTONIJU ONE BJELINE GIPSA.LINI BRZI OPORAVAK.POZDRAV MAMA KREATIVKA.

Phoenix kaže...

Aj...slatkica mala, kako to da joj se desi...:((
Bravo mama! Super ideja...kao što kažeš, vidi se koliko joj je lakše. najviše me žaloste dječije suze a najsretnija sam kad vidim dječiji osmjeh. :))
LP
Phoenix

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels