Uređeni pisaći stol

nedjelja, 20. rujna 2009.


Bila sam vrijedna prije nekoliko dana, i po narudžbi uredila jedan običan pisaći stol. Kao što vidite na slici, radi se o vrlo jednostavnom stolu od iverala (prešana iverica). Jedino što još nedostaje na završnoj fotki je nova ručkica koju još uvijek nisam pronašla, naime ova postojeća mi se učinila pre jednostavnom i modernom za novo ruho u kojem je bljesnuo. Naravno, radi se o tehnici oslikavanja čipkom i bojanja akrilom. Detalji su naglašeni antik gold akrilnom bojom.


motiv na ladici "A", motiv na ladici "B"

5 komentari:

Nasmijano nebo kaže...

ovo mi je jako interesantno... do sada sam mislila kako s namještajem od iverala nemaš baš što pametno napraviti i uvijek sam ga zaobilazila. Tea, odaj nam tajnu u jednom od narednih postova... što si mu učinila i ćime si ga farbala, pliiiiiz!

Tea Jukić kaže...

Namještaj od iverala je, ako smijem to reći - doista ružan ali i izvrstan za oslikavanje, naravno da ću detaljno sve opisati, novi post o tome stiže brzo!

Anka kaže...

Jedva čekam. Baš trebam napraviti makeover jednog ormara od iverice. Puno hvala!

eda kaže...

E, ovo su stvari koje ja obožavam!!! Pogotovo kad je ovako savršeno uređen!!! Čekam post...

Nena3110 kaže...

Bravo, Tea!

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels