Odaberite najbolji tutorial na temu - nakit

petak, 25. rujna 2009.

Dragi moji, kako sam i obećala došlo je vrijeme da vam prezentiram 3 najbolja tutoriala o izradi nakita koje ste mi slali. Zahvaljujem svima koji su sudjelovali, i ne budite žalosni ukoliko upravo vaš tutorial nije odabran, no to je isključivo zato jer su kvalitete nekih fotkica bile dosta loše, a javno vas sve pohvaljujem jer bilo je zaista jako jako lijepih radova. Tijekom večeri postavit ću i malu anketu u kojoj će svi čitatelji glasovati za jedan od tri ponuđena, i to do četvrtka 01.listopada.

Pobjednica će na poklon dobiti hobbychic bon u
vrijednosti 200,00kn koji će moći
potrošiti u trgovini NB Hobby&Art u Zagrebu!

TAMARA (Korčula)
Moram priznati da sam se iznenadila kad sam od Tamare dobila ovaj divan mali tutorial o izradi perlica od papira. Nisam mogla vjerovati da papirnate perlice izgledaju ovako štosno! Vrlo je jednostavno, nosivo i može se napraviti od bilo kojeg papira, ukrasnog, omotnog, tapeta, ma svega..... Pogledajte kako to izgleda u slikama:



1. Bilo kakav papir narezati na trokutiće
2. Prstima rolati od debljeg djela prema vrhu
3. Vrh zalijepiti ljepilom za papir i pustiti da se osuši
4. Gotove rolice nanizane na običan flaks izledaju otprilike ovako....

ANTONIA (Zagreb
)
Tonka (buduća mama) me razveselila svojim filcanim kuglicama. Na žalost nije nam poslala slikicu gotove ogrlice, ali odlučila sam pokazati vam i njen tutorial jer ćete vidjeti kako napraviti ove medene kuglice, a nizati ih možete kako god želite..... na flaks, žicu, konac...



1. Od komada vune za filcanje uzeti komadić
2. Zarolati ga među prstima
3. Dobivenu kuglicu namočiti u toploj vodi sa sapunicom
4. Oblikovati je dlanovima i pri tome nježno cijediti
5. Kad se kuglica osuši i malo stvrdne - spremna je za nizanje

GORDANA (Zagreb
)
Ove divne drvene kuglice naučila nas je nizati Gordana. Vrlo detaljno je objasnila postupak, nadam se da će vam pomoći u izradi ovakvih višerednih ogrlica. Odrežite tri komada špage dužine 1.2 metra, te napravite dva čvora od svih niti zajedno. Prvi čvor neka bude 10 cm od kraja špage. Na jednu nit stavite manju kuglicu te napravite čvor od sve tri niti.Nastaviti nizati perlice na svaku nit i između vežite čvorove. Prema sredini koristite sve veće perlice. Nakon što ste prošli sredinu ogrlice pratite simetriju i nižite sve sitnije perlice. Na kraju svežite sve niti u čvor. Možete kombinirati više ogrlica kako biste postigli bogatiji izgled i dobili redove ili nizove.



2 komentari:

bensedin art kaže...

Jako mi je teško da se odlučim, sva tri predloga su odlična, i što je najvažnije lako se mogu primeniti! I da ne zaboravim da kažem mnogo mi se dopada tvoj blog, zaista si vrlo kreativna!

Tea Jukić kaže...

Hvala na lijepom komentaru, slažem se s tobom da je teško odlučiti se, baš me zanima kome ćete pokloniti najviše glasova!! :)

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels