Radite pekmez? - evo naljepnica!

nedjelja, 13. rujna 2009.

klik na sliku za uvećanje!

Iako moram piznati da nisam baš vješta u kućnim čarolijama poput kuhanja vlastitog pekmeza, vjerujem da mnoge od vas jesu - zato vam poklanjam ove slatke naljepnice za staklenke. Dopale su mi se jer su jednostavne a mogu se osim na običnom papiru isprintati i na nekom nježnom pastelnom kolaž papiru. Njega ćete izrezati i zalijepiti na malo trvđi karton. Sve zajedno izrežite i na vrhu napravite malu rupicu kako biste mogli provući špagicu ili neku trakicu. Omotajte oko staklenke..... zgodno? Druga varijanta je isprintati motiv na samoljepivoj foliji koju na komad možete kupiti u svim papirnicama, pa napraviti originalne naljepnice. Fotka via domestifluff.

1 komentari:

Anonymous kaže...

Luda sam za ovim blogom,
ideje su mi fantastične, čekam samo da mi završe ispiti na fakultetu pa se bacam na maštovite izrade, inače i sama radim nakit, ali već dugo nisam, a imam toliko ideja, jednostavno nema vremena...ono što me sad zanima je štivanje robe, i planiram se baciti na šivanje, sve pohvale blogu jer je zbilja raznovstan i sviđa mi se jako.

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels