Izrada bloga

subota, 12. rujna 2009.

Primam puno vaših mailova u kojima mi komplimentirate na designu i izgledu bloga. Koristim ovu priliku da se još jednom svima zahvalim ali isto tako i da vam ponudim izradu bloga upravo prema vašim željama i potrebama. Ukoliko se i vi bavite nekim zanimljivim hobijem i željeli biste svoje slike, radove, misli i ideje podijeliti sa cijelim svijetom, blog je idealan način za to. Kontaktirajte me i napravit ću vam najslađi blog na svijetu prilagođen vašim afinitetima, a birati možete sve: od pozadine do alata na njemu, tekstova, boja.... ma svega :)

5 komentari:

milininsvet kaže...

Pozdravljam te Tea i drago mi je sto sam na tvom blogu.Zovem se Milina i volim da stvaram razne carolije,izmedju svega i svacega oslikavam i namestaj.Odusevljena sam tvojim umecem i jako se radujem ovakvim susretima.Zelim ti jos puno uspeha u radu i puno radosti u zivotu.Moje novogodisnje zelje se ostvaruju,pozelela sam da sretnem puno kreativnih ljudi pa makar i virtuelno.:-)

Snježa kaže...

Tek sam jučer ili prekjučer otkrila ovaj tvoj blog. Oduševljena sam. Već dugo želim promijeniti predložak svoga bloga. Što god sam našla do sada nisam baš bila oduševljena. Imaš li ti ikakvu ideju? Kako bi mi mogla pomoći? Veliki pozdrav!

Tea Jukić kaže...

Draga Snježa,

blog ti je odličan, sadržaj na njemu je zaista prekrasan. Da, slažem se s tobom da bi ga trebalo malo vizualno dotjerati. Poslat ću ti mailom neke linkove na blogerske template koji bi ti se možda mogli dopasti. Ali...... ima par problema:

1. kad promjeniš predložak, izbrisat će ti se hrpa stvari sa sidebara :(( trabala bi ih prvo spremiti u wordov dokument
2. ono što je najgore, otići će ti i tvoj popis blogova koje pratiš, to je najgore jer najdulje treba da se ponovo sve opet upiše
3. možda da ostaviš ovaj predložak? stavi samo neku cool pozadinu (ja ću ti posalti gotov kod) i da promijeniš sliku zaglavlja i teksta? (to ću ti isto ja u photoshopu napraviti ako želiš)

Razmisli malo..... javi mi se mailom pa ćemo smisliti nešto, ne brini!

papa :)))

p.s. hvala na komplimentima

milininsvet kaže...

Draga Tea mozda bi meni malko pomogla,moj blog je u povojima i sve sam sama napravila a totalna sam neznalica...Volela bih da stavim sa strane omiljene blogove i recimo forume,neku muziku i slajdove...Bas sam skromna,pa upomoc...POZDRAV

Mare kaže...

draga Tea ti si moja dobra vila.....bez tvoje pomoći moj blog ne bi izgledao tako lijepo.....kiss

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels