Oslikani paravan

četvrtak, 3. rujna 2009.

Ovaj sam paravan radila prije 2 godine (kliknite sliku za uvećanje). Radi se o drvenoj konstrukciji na kojoj je napeto platno. Akrilnim bijelim sprayom sam s malo veće udaljenosti napravila podlogu a kad se ona posušila radila sam decoupage. Koristila sam specijalno ljepilo za decouapage na tekstilu jer se ova platna mogu skinuti i oprati u perilici. Na kraju sam koristeći boje za tekstil radila ova zgodna sjenčanja na prijelazu decoupagea i tkanine kako bih ublažila rubove, sviđa vam se? Paravan se slaže "u trokut" jer su bočne strane na malim pantama. Tako složenog postavila sam ga u kut a ispod njega sam montirala grlo od žarulje na žici tako da on danas funkcionira kao kutna podna svjetiljka.

0 komentari:

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels