Sandra pinks up your world!

četvrtak, 17. rujna 2009.


Kako sama kaže u svom komentaru, Sandra je pronašla mene, a ja sam nju pronašla već davno i sada je želim podijeliti sa svima vama :) Scrapbooking je vani popularan već godinama a kod nas je zaista nepotrebno zapostavljen. Pogledajte kako PINK SANDRA to radi, čak toliko dobro da se prijavljuje za razne natječaje a vidjet ćete i zašto! Pogledajte kako to radi profesionalac opremljen škarama, papirom i talentom! P.S. Moram li posebno objašnjavati zašto je ovaj post pisan rozim slovima? :):)

3 komentari:

Šestinčanka kaže...

Draga Tea zahvaljujem ti na lijepim komentarima o mom blogu i radu. Istinski me raduje što ima još ljudi koji cjene to što radim.

Tea,hvala ti što vjeruješ u mene!!!! :-))

Tea Jukić kaže...

ma ti si naša primorska princeza :)

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels