Napokon u novom ruhu!

utorak, 29. rujna 2009.

Svima koji su danas dolazili na HS blog još se jednom ispričavam radi poteškoća pri učitavanju, no moj je novi layout napokon priveden kraju. Nadam se da vam se sviđa ovaj redizajnirani look. Glavni razlog njegove izmjene jest činjenica da sam vam pripremila puno informacija, akcija, natječaja i raznih obavijesti, a sve biste to teško pratili na šarenim podlogama i sa jednom bočnom trakom. Stoga uživajte u proširenom izdanju koje će nadam se, biti jednostavnije za praćenje ali ništa manje zanimljivo nego prije. Iako sam obećala kako ću prva početi puniti post namijenjen razmjeni salveta, Lucija me pretekla i poslala prvih 6 komada. Pogledajte što vam nudi klikom na banner s lijeve strane RAZMJENA SALVETA.

4 komentari:

Phoenix kaže...

Bila sam sigurna da će izgled tvog bloga biti WOW...Baš je lijep i jako pregledan...Snalazim se odlično...Tea,svaka čast
LP
Phoenix

Tea Jukić kaže...

Draga Phoenix, oči mi ispale, prste ne osjećam, cijeli se dan mučim na kompu i puno mi znači što ti se svidja! Znači da se sav trud isplatio. Juhuuuu! Hvala draga :)

Šestinčanka kaže...

Svaka čast. Odličan dizajn, ali to se od tebe i očekuje.

heklica kaže...

Sveže, čisto i uredno, a nadasve jasno i pregledno!

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels