Uređenje starog ormara 2

petak, 7. kolovoza 2009.


Ovaj stari i uništeni ormar zaista je predstavljao veliki izazov kada sam ga dobila na uredjivanje prije nekoliko tjedana. Vrtila sam se oko njega cijeli dan pokušavajući smisliti što i kako..... a onda mi je Vesna - mlada djevojka koja mi ga je donijela - pokazala preslatke male vintage naušnice koje je kupila na nekom uličnom sajmu u Italiji..... odjednom mi je sinulo! To mora biti nešto bijelo, romantično, nježno, s duhom - poput tih preslatkih malih starinskih bisera koje je s ponosom držala na dlanu. Ne, ovo nije ljubavna priča, ovo je kratki tutorial o makeoveru običnog starog ormara..... bez obzira što sam se u njega zaljubila na prvi pogled :)

MATERIJAL I PRIBOR: brusni papir, novo staklo izrezano na mjeru, bijela akrilna boja, crackle lak za raspucavanje, salvete s cvijetnim motivom, patina (uz sve to naravno idu i kistovi, valjčići, kantice za boju i sl.)

POSTUPAK: Ormar sam najprije dobro oprala mlakom vodom s nekoliko kapi detergenta za sudje (ovo je vrlo važno napraviti prije brušenja jer jedino na taj način možete skinuti stare masne naslage) Tada na red dolazi brušenje i to uvijek u 2 ruke. Prvi put grubljim (120) a nakon toga finijim (300) brusnim papirom. Bijelu akrilnu boju potrebno je u 2 sloja nanijeti na cijeli korpus ormara, ali tek nakon što ste ga na mjestima gdje to želite prošli sa tankim slojem crackle laka (važno je da crackle ide prvi jer on ispucava upravo gornju u našem slučaju bijelu boju). Crackle je suh kada se pod prstima ne lijepi, ovo je bila velika površina pa je trajalo cijeli dan. Nakon nanošenja bijele boje pamučnom krpicom na željena mjesta nanjela sam patinu (po svim rubovima i utorima okolo-naokolo). Ladicu sam ukrasila decoupage tehnikom a isti sam motiv aplicirala i na centralni gornji dio "krune" ormara. Na koncu, kada je sve bilo gotovo, u vrata sam montirala nova stakla obzirom da su stara bila oštećena, no fenomenalan efekt biste postigli i stavljajući neki fini ručni rad napinjući ga tapetarskom klamericom u šlic otvora za staklo. Voila! Vesna sretna, ja malčice umorna ali prezadovoljna i na kraju ostadosmo nas dvije u dilemi...... kada pobogu pronaći vremena za urediti još i krevet u istom stilu? Romantike nikad dosta!


2 komentari:

Nena3110 kaže...

Divno urađeno, ali zaista ima puno posla. Imam ja koješta za ovakve radove, samo još da se odreknem letovanja:)

Unknown kaže...

Super odrađen posao! Vjerujem da je bilo puno posla oko toga, ali vrijedilo je, ormar izgleda divno. spacva.hr

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels