Pom-Pom cvijetovi!

četvrtak, 27. kolovoza 2009.




Danas ću vas prvo naučiti kako izraditi ove prekrasne pom-pom cvijetove od papirnatih maramica a na fotografijama koje slijede vidjet ćete kako ih šarmantno uklopiti u svoj interijer i od njih napraviti prekrasne dekoracije. Trebat će vam 4 papirnate maramice u bojama. Stavite jednu na drugu i napravite "lepezu". Prstima uhvatite za sredinu i komadom cvjećarske žice - čvrsto zavežite.

Malim škaricama polukružno odrežite vrhove vaše lepeza na gornjem i na donjem dijelu. Možete ih rezati i u špic ili u koso, probajte pa ćete vidjeti kakve zgodne efekte ćete dobiti. Tada nježno odvajajte sloj po sloj maramice i "pufkajte" dok ne dobijete željeni oblik. Jako je zgodno koristiti se papirnatim maramicama u dva ili tri tona iste boje. Morat ćete sami isprobati da vidite što vam se najviše sviđa. Foto & tutorial via daisypinkcupcake


Kada napravite svoje cvijetove, polakirajte ih lakom za kosu da budu čvrši, možete tik nakon laka posuti po njima i malo glittera u prahu..... ma svašta će vam pasti na pamet sigurna sam jednom kad se izvježbati u izradi ovih romantičnih krasotica!


2 komentari:

Saša Magdić kaže...

Ovakve cvijetove sam baš radila prije dva tjedna kad je moja princeza slavila 5 ročkas.Mi smo h radile od krep papira u raznim bojama tako da su cvijetovi bili u nijansama,zatim smo ih objesili na flaks i spustili sa prozora,vrata i lampi da vise prema dole....svi su bili oduševljeni i pitali di smo to kupili....da kupili? a zašto sam ja onda tu.....Uglavnom uživale i ja i principessa..preporučam svima ...bye

Tea Jukić kaže...

cool Saša! pošalji nam fotke da ih pokažemo svijetu! :):)

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels