srijeda, 5. kolovoza 2009.


MOJ STAN specijalno izdanje - "Kreativni kutak"
Sigurna sam da su mnogi od vas već upoznati sa najpoznatijim hrvatskim mjesečnikom za kulturu stanovanja i uređenje interijera, mjesečnikom MOJ STAN. To je po mom skromnom mišljenju aposlutni "must" u literaturi svakog kreativca jer obiluje mnoštvom izuzetno jednostavnih i efektnih savjeta koji su najčešće popraćeni shemama i nacrtnim izmjerama. Ovoga su ljeta izbacili i svoj specijal "Kreativni kutak" koji se na kioscima nalazi još od sredine srpnja, no još uvijek nije kasno da ga nabavite. Nećete požaliti, pregršt cool ideja za sve nas "uradi-sam-ljupce".

3 komentari:

mirjam kaže...

Draga Tea, od samog početka pratim tvoj blog i oduševljena sam. Nemam puno vremena za provesti sve tvoje ideje u djelo ali uz pomoć tvojih ideja osmislila sam uređenje svog novog stana i nadam se da ću, malo po malo, sve te ideje i ostvariti. Odlučila sam krenuti s bojanjem iverala ali sam zapela već na prvom koraku i to kod nabavke potrebnih boja koje si preporučila. Kad sam tražila primer u prodavaonici boja i lakova i napomenula da je to bezbojna tekućina i da se brzo suši, prodavač se zbunio i nije znaš o čemu se radi. Nudio mi je akrilnu temeljnu boju koja se nanosi prije osnovne boje, ali ona nije bila bezbojna već u boji. Molim te, pomozi mi i navedi točan naziv proizvođača i naziv primera koji ti koristiš. Puno pozdrava od Mirjam

Tea Jukić kaže...

Draga Mirjam, u nastavku ti šaljem nazive 2 temeljna premaza (primera), od kojih je DULUX GRIP bijele boje a COLOMIN je bezbojan! Ukoliko želiš bijelu boju, Colomin je dovoljan, lijepo pokriva i ne treba ti gornja bijela boja. Bezbojan Dulux je isto super, ali ionako na primer ide boja, pa ti je u principu svejedno ili.... ? Veliki pozdrav i hvala na lijepim komplimentima!

1. DULUX TRADE SUPER GRIP PRIMER
2. COLOMIN AQUA TEMELJNA BOJA ZA DRVO

mirjam kaže...

Draga Tea pa ti ne samo da si kreativna nego si i brza. Puno hvala što si mi odmah odgovorila i pružila korisne informacije. Danas ću odmah potražiti sve potrebno i krenuti s radom. Kad bude gotovo, ako budem zadovoljna u učinjenim, poslat ću ti fotografije. Puno lijepih pozdrava iz Šibenika. Mirjam

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels