Oslikavanje čipkom

srijeda, 5. kolovoza 2009.


Predstavljam vam ulomak iz emisije "Dan za danom" na HTV-u gdje sam kao stalni suradnik gostovala jednom tjedno tijekom svibnja i lipnja te pojašnjavala neke jednostavne kreativne zahvate. Ovo je moja omiljena tehnika - oslikavanje čipkom koja predmetima daje poseban starinski štih a dodatno se može oplemeniti bojanjem, patiniranjem i sl. U jednom od slijedećih postova ovoj ću izuzetno zanimljivoj tehnici posvetiti malo više prostora i pokazati vam kako se to radi. P.S. Znam da ton ne prati baš najvjernije sliku zapisa, pokušat ću to riješiti, no sigurna sam da ćete i uz tu malu greškicu shvatiti o čemu je riječ :)!

1 komentari:

Anonymous kaže...

Jooj gledala sam to na TV-u, možete li postaviti i onaj video gdje ste ukrašavali stare balerinke? nisam stigla snimiti a jako mi se sviđa taj postupak. Hvala unaprijed i pozdrav s Lošinja od Ane

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels