Spoj modernog i starog

utorak, 18. kolovoza 2009.


Ovu sam fotografiju pronašla na apartmenttherapy stranici koju toplo preporučujem svim zaljubljenicima u uređenje interijera. Pregršt divnih fotografija, savjeta i prijedloga za uređenje doma s onu stranu Atlantika. Kako je obožavam spajati staro i novo, ova me se kuhinja posebno dojmila jer zaista obiluje i modernim i retro detaljima. Posebno mi je cool ovaj tzv. chandallier luster kojeg bi netko prije mogao zamisliti u primjerice dnevnom boravku nego li u kuhinji..... Zaista ne znam čemu služi ono starinsko ogledalo iza štednjaka ali izgleda tako dobro da mi njegova uloga uopće nije važna. Pogledajte malo bolje i vidjet ćete da je na izlasku iz kuhinje s lijeve strane na element umetnuta i uska, visoka školska ploča :) Totalan mix boja i stilova, ali eto, meni se dopala na prvi pogled.

0 komentari:

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels