Pittorico i dječja radionica!

nedjelja, 10. siječnja 2010.

Ova je subota po mnogočemu bila posebna. Pored toga što smo jučer otvorili novu sezonu radionica u NB Hobby&Art-u, odradili smo čak 3 termina za redom. Kako slike govore više od riječi, odmah prelazim na ove divote kojima su se divile podjednako polaznice kao i ja koju ste ugodno iznenadile drage moje...... za prvi puta ovo je zaista bio fantastičan pittorico na staklu, sve pohvale! Nadam se da će vas ovi prekrasni motivi i odlični efekti koje smo postigli motivirati da se prijavljujete za naša subotnja druženja, jer zaista je prekrasno podučavati ovako drage i talentirane ljude i zajedno se s njima veseliti svakom njihovom uspjehu!


DJEČJA RADIONICA



Hobbychic juniorka Nika na maminoj radionici :)

PITTORICO NA STAKLU




3 komentari:

Ivana kaže...

Zbilja ne znam što me, barem u zadnje vrijeme, oduševilo u toj mjeri kao pittorico! Mislim da će postati apsolutni hit moje kućne radinosti - tnx na svim savjetima i tvojoj vječnoj spremnosti da uskočiš kad zaškripi.

Maja kaže...

Danas sam nabavila nove "staklenice" (doduše nešto manje, no nema veze) i nastavljam u revijalnom tonu. Tehnika je naprosto predivna!

Nena3110 kaže...

Divne decije radionice, super je raditi s decom, oni su tako slatki, i dobro ih je odvojiti od televizije i kompa.
A da li ce cera biti bolja od mame, sto svaka mama zeli, videcemo, ja verujem u to!

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels