Pittorico decoupage - 4.dio

subota, 7. studenoga 2009.

I za kraj vikend speciala, pogledajte neke od radova sa stranice asket gdje možete vidjeti prekrasne drvene kutijice oslikane ovom tehnikom u svom punom sjaju!





Nadam se da sam vam barem malo pomogla prezentirajući ovu tehniku, vjerujem da pitanja ima napretek ali isto sam tako sigurna da ćete vježbom i sami doći do dodatnih trikova. Decoupage Pittorico je tehnika sjenčanja podloge kako bi se sam motiv što ljepše stopio sa pozadinom. Mogućnosti su neograničene, a danas sam vam pokazala neke osnovne postavke i trikove. Stvarajte, veselite se i prije svega - uživajte!

2 komentari:

Branka kaže...

Svaki dan sam klikala za pittorico i uspjela sam. Velika hvala na izdašnim uputama.

Tanema kaže...

i ja sam svaki dan glasala za ovu temu i oduševljena sam! Iako sam već proučavala tutoriale na ovu temu, tvoje pojašnjenje mi je puno jednostavnije i razumljivije, osobito za vrstu boja i njihovu kombinaciju sa drugim medijima! Hvala, Tea!

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels