Duška i Ivana - dobrodošle u HC svijet!

srijeda, 4. studenoga 2009.

Večeras vam predstavljam čak dvije dame čiji su me radovi jako razveselili i željela bih ih podijeliti sa svima vama.

Duška, vrlo skromna i tiha mlada dama očarala me svojim majstorijima koje radi sa čipkom, sigurna sam da mnogi od vas nikada nisu vidjeli ovu staru i poprilično kompliciranu ali prelijepu tehniku. Imala sam je prilike upoznati na svojoj posljednjoj radionici i djelovala je jako samozatajno i krhko, no vjerujte mi na riječ, ova žena ima vrlo bujnu maštu i izuzetno spretne ruke a u to ćete se moći uvjeriti na njezinoj stranici bobbinlace. Donosim vam ulomak iz njenog maila kao poticaj svima vama da oslobodite kreativan duh u sebi i prepustite se izradi...... bilo čega, glavno je da uživate i osjećate se dobro sami sa sobom!

Počelo je sasvim slučajno. Vidjevši jednu gospođu iz Belgije što radi s 1300 batića a da se ne spetlja konac, odlučila sam probati. Uvjeravali su me da je to nemoguće, da se to uči od malih nogu. Poprilično tvrdoglava išla sam step by step, upravo kao i latice ruža na Vašoj radionici one stroke painting. Lijepi pozdravi. Duška.

Titulu kreativke večeri zaslužila je i Ivana, koja je prije nekoliko dana otvorila svoj blog diomene koji ima tek 4 posta, ali puno obećava i sigurna sam da će se mnogi od vas rado vraćati na ovo kreativno mjesto. Posebno su me razveselili njezini radovi na iveralu, tim vište što su me mnogi od vas pitali kako se to radi, a na Ivaninom blogu ćete vidjeti kako to izgleda u praksi. Slijedila je moje upute i rezultat je odličan. Bravo Ivana! Još jedan mali detalj...... svakako obratite pažnju na njezine tekstove, osim što je vrlo kreativna iznimno je i duhovita, vrijeme provedeno s njom godi i oku i uhu :))

0 komentari:

Objavi komentar

 
 
 

Label

Label

Labels